Pages

Saturday, May 1, 2010

rarely unline

pas nih aku da jrag unl *mybe ;(
bye byee lappy...
knp?
i need time...
arghhh! @&%#& !
aku nak...nak masa utk aku bfikir..
  ◕ nak fkir pgorbanan parent aku yg tak seberapa aku da bls ;(
  ◕ nak kenang kembali zaman sklh aku dulu..
     *rdu kat atuk aku,, da genap stahun die 'pergi' ;(
atuk atuk...dulu atuk salu banje kite kn ? ;( kite kuat mkn, atuk salu blnje tp atuk tak pena kesa. kite nak ape2,,atuk ta pena bekire. mase kecik2 dulu kite ta nak kua dr mall slagi ayah tak belikn Playdoh smp kite nges2.. atuk dtg bwk kite kuar dgn Playdoh tuh skali kn? trm ksh atuk.. da besa nti bile kite da duit byk2 mcm atuk,,kite ta nak jd kedekut. kite nk jd mcm atuk.. sbb atuklaa inspirasi kite :(
<3 atuk
assalamualaikum....
lalaCANDY -______-

No comments: