Pages

Friday, June 11, 2010

got AWARD from fysha ! ^^

yeyhh! 


aku teruja sgt2 sbb dpt award nih. :) wlu pun bkn wang rggit mahu pun emas permata, tp sgt BERMAKNA.
wotss wotsss! even blog aku nih tak lawa mane pun tp sbb si budak baek nih, fysha  yg bg so aku terime dgn belahan hati terbuka. HAHA.
*da2, jgn merepek okay.


fysha dpt award nih dr MR SKYPE then di pas kpd aku.
kat sini aku nk nyatakan,  mcm ape yg fysha ckp *dr MR SKYPE
*skema pulak = =
Blogger Award Friendship neh adalah makna yg mendalam dalam sesebuah hubungan yang pernah atau telah atau sedang terjalin di dalam dunia blogger neh .
setujuuuu !
nih coretan post si fysha bout award yg die dpt. tak tdo 3 hari 2 mlm tuhhh. kn? ;)

sbg tande trme kasih, sy dgn bgganye ingin myampaikan hadiah buat si fysha ats kbaikan die.
SKEMA sungguh! hahah.
 

wahh yummy2.. fysha, you suke McFlurry kan?
naahhh, mkn smp sendawa okay ;) 
thx yaa fysha ! :) 


No comments: