Pages

Sunday, July 25, 2010

hanya kerane teguran

hari nih aktiviti aku sgt padat. humm! ><
g Mahkota Parade, syokk gile g karoeke. HAHA,
balikk je trus saket tekak. okay2, tutup cite yg mggembirakan hati nih.

Teguran? ya, aku ditegur oleh besfren aku *lelaki sebab err...i can't tell u Lala but there's nothin to do wif my attitude or so whatever. it's more about my perfomance. mybe. balik je smp bilik ape lg. mule la air mate nih na kua. ;( na buad mcm mane? aku hnya sorang insan biase yg punye hati dn prasaan.

eh ta ckup lg tuh story.. dsbbkn nih laa scr spontannye aku mengetuk dan menghentak handphone aku yg kunun2 cggih *pdhal da bole buad baling jee. Lepas tuh kan terus ta hidupp.. uwaaa ;(( sgt sedihh yg teramat sgt... smp mate pun da bengkak. okay laa, aku perlu rehat.. selamat malam bulan dan bintang.

pilu dhati,


No comments: