Pages

Thursday, July 22, 2010

kenapa takut?

HISTERIA?? malam td ktorang sume kene pergi Pusat Islam(P.I) tuk bacaan yassin. dr kul 7 p.m smp 1a.m.

haa, act ustaz2 kat sini nak 'buang' bende2 yg ta sepatutnye ade. tamat semue pkul 1a.m. lame kn? --"
tny diri jap..takut tak? ehh mstilah takut. kat sini mcm Kempen Histeria Beramai2. o.o *kene la beranikan diri.

majoriti student perempuan yg kene. tak cukup klu nk kire gune jari. smp pening kple aku sbb kiri kanan budak histeria. OMG! sane jerit sini jerit ><




thx God aku tak ape2. :) wlupun aku takut2 tp kene branikan diri gak. betul kn?
so moral of the story, kene pdai jge diri, jgn smp diri kite didekati oleh bende2 yg ta sepatutnye..
cepat2 la aku ambk yassin bace. heheh 

okay, pd kwn2 aku tuh Jum Cegah Denggi. HAHAHA *guraugurau :)
mksud aku kuatkan semangat :D
penatt,

No comments: